11 września 2021 r. (sobota) w godzinach 9.00-13.00 w Urzędzie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Grójeckiej 17a, mieszkańcy będą mieli możliwość wzięcia udziału w Spisie Powszechnym.

11 września 2021 r. (sobota) w godzinach 9.00-13.00 w Urzędzie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Grójeckiej 17a, mieszkańcy będą mieli możliwość wzięcia udziału w Spisie Powszechnym.
Tylko do 30 września na terenie całego kraju trwa Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021. Spis jest obowiązkowy dla każdej osoby mieszkającej w Polsce.

Wyniki Narodowego Spisu Powszechnego posłużą do planowania działań w najważniejszych dla społeczeństwa obszarach, takich jak: rodzina, szkolnictwo, rynek pracy, mieszkania, emerytury i wiele innych. Od kompletności i jakości danych będą zatem w dużej mierze zależeć losy naszego kraju i gminy do czasu następnego spisu powszechnego, czyli przez najbliższe 10 lat.
Podstawową metodą udziału w spisie jest wypełnienie formularza na stronie. Formularz na stronie Spisu Powszechnego. Osoby starsze mogą prosić dzieci lub najbliższych o pomoc
w wypełnieniu aplikacji spisowej w Internecie.
Osoby, które nie mają komputera z Internetem i które wolą mieć wsparcie rachmistrza, powinny zadzwonić na Infolinię Spisową 22 279 99 99 i postępować zgodnie z komunikatami. Można też zgłosić się do Urzędu Miasta, w którym jest przygotowane specjalne stanowisko do spisania się. Tam też można liczyć na pomoc w wypełnieniu formularza spisowego.
Podczas spisu powszechnego informacje zbierane są również przez rachmistrzów spisowych. Jeśli skontaktuje się z nami rachmistrz, nie możemy odmówić mu przekazania danych! Pamiętajmy: za niedopełnienie obowiązku spisowego grozi
kara grzywny nałożona przez sąd.
Więcej informacji:
INFOLINIA SPISOWA 22 279 99 99
WWW.SPIS.GOV.PL